Sunday, April 4, 2010

APe Ade Ngan Mersing.... :D




Amikk korg...! :D
stelah sekian lame aku tak update,
akhirnya aku mulekan citer aku
yg berada di Mersing pada 19hb Mac...
Dengan lafaz alhamdulillah
akhirnya aku menjejakkan kaki
di Kampung Sawit Dato..
p/s: datang umah org pagi2 buta mmg digalakkan...(4:15am)
Berlapikkan toto betol2 dibawah kipas sudah memadai
jika dibandingkan tido dlm bas...
Mimpi2 indah tetap muncul.. ZZZzzzzz....




YEaaahhh , pagi yg gelap, kini sudah terang...
cuaca yg tak menentu di Mersing
memaksa aku dan makhluk2 lain lepak di rumah jerr...
Tapi bukan lepak jer, ktorg tolong2 gak mane yg patut...
tengok!! gmbar nihh! besusah payah kacau dodol.!
ada bran ke kacau dodol 1 jam.????ahhahaha!

Petang tuh pulak ktorg pegi pasar malam...
naek kreta kenari... best giler beb!
6 org boleh muat! ahahhahaa!
Waktu dlm kreta, Ira slalu dipersalahkan...
entah ape yg salah, lu pikir ar sendri... ngeh3~
Pusing2 pasar, aku beli pau kaya jer..
sbb dorg kelam kabot
nak makan Steamboat..... aku folow jer..
gerai makan tepi jalan mmg
menjadi kesukaanku...tapi...
bile hujan, 'JOM BALIKKKK!!' :D


Malam tuh pulak kena folow
pegi majlis akad nikah...
Nampaknya cumie & nana mengambil kesempatan
utk blajar cara2 akad nikah...huhu..
Sebelum balik ke rumah,
ktorg melencong dlu ke sebuah pantai...
tak igt ape name pantai tuh...
tapi sure bukan pantai tok jembal.....

Pada Besoknya, the important moment....
mjlis perkahwinan abg nana..,belah pmpuan...
Aku amat bersyukur sbb dpt makan free....
Bestnyer kalo hidup camnih ari2..ahahahhaa!
petang tuh pulak, ktorg pergi merewang ke kolam ternakan udang....
kirenyer trip ke mersing nih
melancong sambil belajar gak beb...ahahhaha!!

Besoknya pulak,
kenduri di rumah pengantin laki...
Mmg letih giler bb ar...tak terkate nihhh...huuhu
Tapi itu sume "Pengalaman......" ahahhahaha! :D
Abis jer kenduri, mmg tido lah citernyer.,....
Malam tuh pulak.. ktorg dah gerak balik..
Rase xpuas jalan Mersing....
Aku nak pegi Kedai pancing depan Shell tuhhhhh...arghhh...!
Akhir kate, cakna mersing.!!!! :D

p/s: gmbar2 waktu di Mersing... :)







3 comments:

  1. suke g mersing??
    haha..
    next projek tempat laen plak.

    ReplyDelete
  2. tempat laen tu kat mane pulak...?aahha

    ReplyDelete
  3. ske ayat ko ''Aku nak pegi Kedai pancing depan Shell tuhhhhh...arghhh...!''

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...