Saturday, August 21, 2010

Rindu Kat Kampung....




Secara involuntary, aku mengupdate blog yg dah bekarat nih.... Bukak je blog, terasa pulak nk citer sal kampung aku... member kate nothing special... tp aku kate not interesting..
>> Teluk Intan<<

-Saya suka kampung say
a sebab tempat lahir saya....
Dari kecik sampai le sekarang nih stil tinggal kat t.i.



Ni lah lokasi jalan utama kampung aku, Kg Bahagia..mmg bahagia sunggohh..
tp tak lebih dari hospital bahagia. hehe. :)
"saya like pic nih sebab bro yg nek motor itam tuh sgt bengong..hehe
disangka motor rosak, tp suis motor x on.. " sory to ayoi..hehe..
Aku gak nk tunjuk sikit port2 yg slalu ktorg melepak di sekitar ngan sewaktu denganyer...
kadang2 lepak tepi bendang, kadang2 lepak tepi empangan suli...
kadang2 lepak kat padang speedy...
Kalo mai padang speedy, jgn lupe mkn mee jawa...
pastu sruh member blanja kentang goreng...hehe...


Dan korang jugak tak pernah jumpa tournament badminton kat open court..hehe
Aku rase kalo bagi chong wei maen pun belum tentu boleh menang...
ikut nasib gak lah nk menang.... kadang2 angin kuat... pukul skit jer dah out..
kadang2 shuttle nyer melencong... hehe..
tp experience tu penting...kenal member baru... awek baru... sumer baru... :D




Aku duduk kat umah bukan tak buat keje... siap jadi asisten bapak aku lagi tuh...
tp yg nyatanyer bila disebut baru nak buat....hehe.. ape2 pun, aku dapat gak experience
keje kat tempat tinggal sendri...
dulu keje ngn majikan laen, (BILLION)...tp letih la pulak... kene ikut waktu..
im not really punctuality person,
but im very committed to the job..wakakkaka!


Last2 keje ngan majikan bos mi botak (abah) jela... makan pun dia blanja... kan best..
menitik2 lah peluh aku kluar time wat keje... adoiiii sengalnyerr..
kene angkat kayu.. letih gilo... tp dah ari2 buat, mmg strong ar...hehehee
yg bestnyer, dpt round2 nek lori satu teluk intan... kdg2 luar dari kwsn pun ada...
Sory n Tq buat pak madon... sbb kdg2 dia sorg je wat keje..hehe..
Dari sini, aku gak tau betape susahnyer nk cari duit....
tanpa usaha, duit daun jela korang dapat.... :)


-Stop sini dlu.... gua nak siap g kelas....ehehe...
tq to all yg sudi bace blog aku...korang bace tak dapat ape pun....
nnt aku wat segmen ilmu lak...oke...hehehe...adiosss!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...