Wednesday, December 8, 2010

Cuti Sem Bermulaaa!!


Assalammualaikum w.b.t.

Ape2 hal dulu, aku nk lap dulu blog aku... lame sial xupdate blog.. ni pun ammar stone punyer pasal ar suruh aku update.. kejadahnyerrrr!! haha! Amacam cuti sem nihh? banyak plan ke kengkawan..? Try ar buat bende2 berfaedah sikitt.. tak kan plan melepak tp bendang je der...pastu isap rokok.. hampehh ar korang!haha..

ni lah kampung aku... skrg musim menuai daa...

Plan ar ngn family g holiday mane2 ke.. panjat gunung kinabalu ke.. tp kalo wat Family Day lagi ar syokk!! kulaan2 sume! baru ar caraaaaa... :D Tapi cuti sebulan nih, yg penting aku nak mancing puas2.. biar sampai itam ah muka aku nih.. pastu maen badminton kat chenderong balai..tp sudah sekian lama xmain kat c.balai, skali maen tetiba aku rase cam xda power.. ke pakcik2 situ telebih powerr?? gilaa.. umur 40 lebih dah, smash xmau nk kuat lagi plak kan.. defend pun dah mcm koo kien kiat... aku ni defend cam kong kiet kuat.!! hampehh gila.. cukup frust aku malam tuh.. :(

Lagi satu aku pikir plan tebaek cuti sem nihh... korg patut jumpe kengkawan lama!!! tak kira ar laki ke pompuan..hahhaha!.. lepak makan same2 ke... korg g 'Pecnic' ke... enjoy dowhh.. tapi semua tu , perlukan duit bro... Last2 korang kene keje gak cuti nih... xpun keje bwh mak bapak korg... kejenyer senang je.. "keje bodek" heheehee... cukup ar takat nih...tak lalu taip pnjg2,(patut ar BM spm aku dpt B)... Slamat becuti semuaa!!!! Wassalam... :)


Sebelum tu... aku kasi tempek skit restoran 5 star aku...Krishnan..


Selamat menjamu selera....heheheee


2 comments:

  1. hahahha.. mai lah teluk intan.. pekena skit ayam krishnan... boleh bawak mimpi..hahha!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...