Thursday, December 9, 2010

Lesen ikan cuti sem nih..!!

Dalam sebulan cuti sem nih gua dah list utk dapat lesen2 ikan..!! so, wish me luck!!!hahaha.. :D

Toman

kalo dapat toman besar camnihh, mmg aku rehat mancing sebulan ooo..hahhaa!

Peacock bass (ikan raja)

nih sifu dapat PB kat air kuning..Besar gilaa!! sifu nih jugak lah pernah dpt arapaima kat amazon!!
P/S: http://anglingworld.blogspot.com/search/label/Amazon

Siakap putih

Saje mau letak ikan sekap nih.. tapi gua nk try renew balik lesen sekap gua..
tmbah2 lagi kat area bagan datoh nih.. !!

Rohu

ikan rohu @ ara nih gua baru nak cuba2..tekniknye guna umpan dedak.. pastikan bau dedak ngancam!!!hahha..

~~NGAIL SOKMO~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...