Saturday, February 12, 2011

Special pari goreng...

Gilo apa... suap sendri ar kawan..hehe


1 benda aku minat pasal Terengganu :
Makanan time minum petang mmg TIP TOP..!

Petang semalam baru saje melepak di Pantai Teluk Ketapang.. Perghh! cukup meriah beb..! sambil2 tu memcuci mate yg dah semakin kabur nih... hehee.. Macam pesta la plak kat pantai nih... kalo lah ada kat kampung aku mcm ni, kan bestt..tiap2 petang aku kuar..huhhh..


Makan2 bersame pikai dan sepupu aku, faisal, di gerai POK LONG keropok lekor.. macam2 ar menu die, udang, sotong, ketam, ikan, pari, pisang, dll.. sumenyer begoreng..haha.. aku paling suka pari goreng... rm2 seketul.. sapa datang kuala terengganu jgn lupe singgah kat sini.. rugi sapa tak rasa beb...! balik2 kalo tido, boleh bawak ke mimpi...lol! :D



!Makan smpai licin..... yum3!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...